ページ

Friday, June 23, 2017

Scrap Our Stash June Sketch Challenge

ひっさしぶりにスケッチチャレンジに投稿します。

Scrap Our Stash June sketch challenge~word: SUMMERより。




Here is my layout.
「SWEET」


My stash item for the word SUMMER is,
S:Square paper doily / SWEET(title)
U:Umbrella shape wood veneers
M:Metal clip
M:Mist
E:Enamel Dots
R:Rub on / Resin heart brad

Some details.


Square paper doily, umbrella shape wood veneers and mist.
ダブルマットしている後ろ姿の写真が一番のお気に入り♡
幼児がしゃがんでる姿、まんまるでめっちゃかわいいですよね。



Metal clip, enamel dots and rub on.
頭の上に鳥さんがとまってます😊

Crate paper/chasing dreamsをメインに使いましたがMaggieやっぱりかわいいです。
台紙はコチラを。
表の柄が綺麗なので買ってみたら裏もとっても好みだったので今回は裏を使ってみました。
また買い足さねば。

ご近所のSweet girlと一緒にあじさい園にお散歩に行った時の写真で。
「えーん」と泣いててもカメラを向けるとニコッと微笑む、モデルの素質バッチリのお嬢ちゃんなのでたっくさん写真を撮らせてもらいました。
レイアウトにはhappyワードをたっぷり散りばめて、可愛い孫を思うおばあちゃんの心境です(笑)

ペーパーを広げても全然イメージがわかず12インチスランプに陥っていましたが、昨日ISA同期さんとクロパしたら火がついて、2ヶ月半ぶりに自分のレイアウトを作ることができました。
久しぶりなのでラブオンの仕上がりとか全体のバランスとか今ひとつなところもあるけど😂無事完成してよかったー💨
息子写真ではできないようなフリフリとかピンク多めLOだったから余計に、作り終わって「楽しかった!」って思えました。
この調子でペース上がっていくといいな。

ご覧くださりありがとうございました。
Thank you for stopping by.

7 comments:

  1. What a Gorgeous layout. Love the details and stash use. Great sketch take. So adorable! Thanks for your entry in our challenge at Scrap Our Stash! Enjoy your day!

    ReplyDelete
  2. Sweet page. Love all the fun embellishments and detail and adorable photos. Thanks for joining us at Scrap Our Stash.

    ReplyDelete
  3. This is just wonderful :)I love all your little details. Thanks for playing along at Scrap Our Stash!

    ReplyDelete
  4. Super sweet layout! Great take on the sketch! Thank you for joining us at Scrap Our Stash this month!

    ReplyDelete
  5. 写真にぴったりの、ガーリーで可愛いレイアウトですね!癒されます♡ Scrap Our Stash にご参加くださり、ありがとうございました!

    ReplyDelete
  6. Absolutely adorable---the photos, the paper, the embellishments, the ribbon---Love it! Great job with the sketch + word stash challenge. Thanks for joining us at Scrap Our Stash!!

    ReplyDelete
  7. This is beautiful. So sweet. Thanks for joining us at Scrap Our Stash

    ReplyDelete